Aquest certificat de professionalitat et permetrà treballar a l’àrea d’atenció al client en el sector de comerç o com a tècnic/a de consum
L’objectiu del curs és gestionar i executar els plans d’atenció al client, consumidor i usuari. Amb 420 hores de durada i amb alt índex d’inserció laboral, inclou 90 hores d’anglès comercial i 40 hores de pràctiques professionals en empreses.
Mòduls formatius
MF0241_2: Informació i atenció al client / consumidor / usuari. 120 hores
MF0245_3: Gestió de queixes i reclamacions en matèria de consum. 90 hores
MF0246_3: Organització d’un sistema d’informació de consum. 120 hores
MF1002_2: Anglès professional per activitats comercials. 90 hores
MP0374: Mòdul de pràctiques professionals no laborals. 40 hores
Lloc de realització
CCOO Cornellà. Carretera d’Esplugues 68. Cornellà de Llobregat
Dates i horari
Inici dijous 20 d’abril de 2017. De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00h
Formadors: Elena Mur, Maria Porta i Xavi Escánez.