• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • El teu sindicat
    • MISSIÓ i VISIÓ
    • COMISSIÓ EXECUTIVA
    • LA NOSTRA REVISTA
    • ÀGORA. Revista Sindical Digital
    • Visió CCOO TV
    • CONFERÈNCIES
      • IX Conferència
      • X CONFERÈNCIA
        • BALANÇ < 2021
        • El Futur > 2020
    • INTRANET
    • AGENDA
    • ANTIGA WEB
      • Accés web
  • ACTIVITAT SINDICAL
    • COMUNICATS
    • LGTBI
    • SALUT LABORAL
      • TELETREBALLA SENSE RISCOS
      • Prevenció de Riscos Laborals
  • AFILIACIÓ
    • Coneix tot el que t’ofereix CCOO de Catalunya
    • Afilia’t a CCOO
    • Descarrega’t el formulari
    • SUBSCRIU-TE al nostre butlletí, ara!
    • APP i e-Carnet
    • Sindicatura de l’afiliació
  • ACTUALITAT
    • ÚLTIMA HORA
    • Notícies
    • Xarxes Socials
  • EL CONVENI DE LA VIDA 🌳
    • LES ARRELS || CONVENI 2017-2020|| 🌱
    • Fulletó resum 2021-2024 🌿
    • El Conveni de la Vida 2021-2024
    • Acord TELETREBALL
    • Resum TELETREBALL
    • Instrucció JUBILA’T
    • Resum JUBILA’T
    • TAULES RETRIBUTIVES 2022 🌟
    • web EL CONVENI DE LA VIDA
    • DÍPTIC RESUM DELS PERMISOS ACONSEGUITS
    • Díptic Resum Permisos EDUCACIÓ
    • PERMISOS: CONVENI DE LA VIDA
    • PERMISOS I LLICÈNCIES 🎫
    • REGULACIÓ PERMISOS I LLICÈNCIES ☔
    • 🗓 Calendari laboral 2023
  • INFO CORONAVIRUS
  • SERVEIS
    • FORMACIÓ
    • VOLS JUBILAR-TE ABANS D’HORA? T’ASSESSOREM!
    • Tinc un problema jurídic
    • Necesito assessorament laboral
    • INFORMACIÓ MÚTUES
    • DESCOMPTES
    • ASSEGURANCES CCOO
  • LEGISLACIÓ
    • DOCUMENTS
    • Protocol LGTBI 2019
    • III PLA D’IGUALTAT
    • Fitxes sindicals
    • TELETREBALL
  • BLOGS
    • LIFESTYLEÒbviament, significa “estil de vida”, persones que mostren les seves actituds, interessos i opinions.
    • METAMORFOSI
    • TEMPS DE LLEURE
  • Contacta amb el teu sindicat

Comissions Obreres

Ajuntament de Barcelona

TwitterYoutubeFacebookLinkedinGoogle +PinterestInstagram
  • Ajuntament
  • Biblioteques
  • Bombers/es
  • Educació
  • Ens dependents
  • Guàrdia Urbana
Home | SECCIÓ SINDICAL | GUÀRDIA URBANA

GUÀRDIA URBANA

ELECCIONS SINDICALS AJUNTAMENT DE BARCELONA

7 febrer, 2023

DATA ELECCIONS

El 29 de març tindran lloc les eleccions sindicals del personal funcionari (Junta de Personal) de l’Ajuntament de Barcelona que serviran per triar les persones compromeses que ens representaran per aconseguir millorar les nostres condicions laborals mitjançant la negociació col·lectiva.

HORARI VOTACIONS

Hem acordat que l’horari de les eleccions sindicals serà, en caràcter general, de 8:30 a 18:30 hores, les taules de Guàrdia Urbana amb unitats nocturnes de 05:30 a 18:30 hores i les de Bombers de 07:00 a 18:30 hores.

Hi haurà una Mesa Itinerant compartida que donarà servei a l’Escola Castell de Sant Fost i a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC).

MIRA EL CENS

L’administració ha començat a publicar el cens i les instruccions per exercir el vot per correu i es publicaran en els respectius taulers d’anuncis de cada centre de treball.

RECLAMACIONS

Si necessites realitzar una reclamació, ho has de fer mitjançant un d’aquests medis:

Via e-mail a [email protected]

Presencialment al carrer Escar núm. 1 2ª Planta de Barcelona

Registre a les OACS de l’Ajuntament de Barcelona i qualsevol registre legal.

VOT PER CORREU

Com hem dit, tens l’opció de votar per correu, la nostra recomanació és que comencis els tràmits des de demà mateix. Això no obstant, la data límit de l’entrega per correu és fins al 24 de març.

A baix tens les instruccions oficials per exercir el teu dret de vot per correu i a més, annexem en aquest correu el document per fer-ho.

Si necessites ajuda contacta amb nosaltres ([email protected]).

PERSONAL LABORAL

D’altra banda, el 27 de febrer ens reunirem per decidir la data de les eleccions sindicals del personal laboral (Comitè d’Empresa) de l’Ajuntament de Barcelona.

Les Comissions Obreres proposarem fer aquestes eleccions el mateix dia que les del personal funcionari. També les corresponents als Delegats de Personal.

INSTRUCCIONS VOT PER CORREU

INSTRUCCIONS PER EXERCIR EL VOT PER CORREU

EN LES ELECCIONS DE LA JUNTA DE PERSONAL A L’AJUNTAMENT DE BARCELONA

1.- L’interessat/da pot sol·licitar el vot per correu a una oficina de correus. Ha de portar una sol·licitud en sobre obert per tal que sigui datada i segellada pel personal de Correus, juntament amb una fotocòpia del DNI.

Aquesta sol·licitud ha d’estar dirigida a:

Mesa Electoral Coordinadora EESS de I’ Ajuntament de Barcelona

C/ Escar, núm. 1, 2ª Planta

08039 Barcelona

2.- Un cop la Mesa Coordinadora rebi la sol·licitud comprovarà que el sol·licitant/da està efectivament inclòs/a en el cens definitiu d’electors/res. A continuació es remetrà al domicili indicat pel sol·licitant tota la documentació per efectuar el vot per correu:

  • Sobre electoral, el petit on s’inclou la papereta.
    • Paperetes de cadascuna de les candidatures proclamades.
    • Sobre gran amb l’anotació “CONTÉ VOT PER CORREU”

3.- Rebuda aquesta documentació, l’elector/a introduirà la papereta que hagi escollit en el sobre electoral i el tancarà. A continuació l’introduirà en el sobre gran (que ha de posar VOT PER CORREU) amb l’adreça de la Mesa Electoral Coordinadora i també adjuntarà una fotocòpia del seu DNI. Finalment, ho enviarà tot per correu certificat on consti el nom de l’elector.

Nota: A l’efecte d’assegurar l’efectivitat d’aquest procediment es recomana sol·licitar el vot per correu no més enllà del dia 17 de març.

20230207-MODEL-VOT-PER-CORREUBaixa

  • OFERTA PÚBLICA I PROMOCIÓ INTERNA
  • ULTIMES NOTÍCIES!!!
  • INTERPOSEM CONFLICTE COL·LECTIU PEL RECONEIXEMENT PLE DE L’ANTIGUITAT AL PERSONAL SUBROGAT DE L’IMHAB
  • Hem interposat una demanda de conflicte col·lectiu contra l’IMSS
  • HO TORNEM A FER!!!

Hits: 164

FET PREAVÍS COMITÈS D’EMPRESA INCLÒS AJUNTAMENT DE BARCELONA

1 febrer, 2023

Com ja vam comunicar, el dia 3 de febrer de 2023 es constitueix la Mesa Electoral per iniciar el procés electoral del personal funcionari i poder celebrar les eleccions sindicals.

Quan vam fer aquest preavís, conjuntament amb l’altre sindicat majoritari que te la legitimitat per fer-ho, els dos sindicats ja teníem data prevista per fer el preavís dels diferents Comitès d’Empresa dels Organismes i Ens que estan adherits al nostre Conveni, inclòs el de l’Ajuntament de Barcelona!!!

Les meses electorals dels Comitès d’Empresa es constituiran el 27 de febrer de 2023.

Per què no el vam fer alhora?

Perquè no es pot, la llei electoral marca els temps de calendari de les eleccions sindicals i els tempos pels comitès són més curts, per tant, per poder votar el mateix dia, com s’ha fet sempre, s’ha de fer el preavís més tard.

Per tal que ningú manipuli ni vulgui treure profit electoral, de si es fa el preavís o no, us informem que on existeix la possibilitat de fer preavís de Delegats de Personal (figura que representa al personal laboral quan hi ha menys de 50 treballadors/es) també ho farem, quan sigui oportú.

Com ja sabeu qualsevol persona que vulgueu més informació sobre els processos electorals us podeu dirigir a [email protected]

Hits: 48

FELIÇ DIVENDRES! + 3,25% MIRA LA TEVA NÒMINA!

27 gener, 2023

Tal com t’hem informat, en la nòmina de gener rebràs l’increment pactat per les Comissiones Obreres que es desglossa en un augment del 2,5% (PGE) més un 0,75% aconseguit amb la signatura del Conveni de la Vida.

A més, està pactat un altre possible augment del 0,5% més un altre 0,5% que es cobraria a partir del segon semestre d’enguany en funció d’unes variables econòmiques.

  • OFERTA PÚBLICA I PROMOCIÓ INTERNA
  • ULTIMES NOTÍCIES!!!
  • INTERPOSEM CONFLICTE COL·LECTIU PEL RECONEIXEMENT PLE DE L’ANTIGUITAT AL PERSONAL SUBROGAT DE L’IMHAB
  • Hem interposat una demanda de conflicte col·lectiu contra l’IMSS
  • HO TORNEM A FER!!!

Hits: 145

CSIF DEIXA PENJADA LA PLANTILLA MUNICIPAL

29 novembre, 2022

VALORACIÓ DELS LLOCS DE TREBALL

Les Comissions Obreres donem veu a la plantilla i lluitem en les negociacions contra l’administració fins al final, però mai abandonarem la plantilla municipal.

Les negociacions sobre la valoració dels llocs de treball és molt complicada, però per responsabilitat i pel compromís amb tothom AMB O SENSE ACORD, CCOO LLUITAREM FINS AL FINAL

Si, CCOO donem veu a la plantilla, fins i tot hem portat a les taules de negociació a companys i companyes, perquè donin la seva opinió i suggeriments.

Imperdonablement, CSIF no ha sigut capaç d’aguantar la pressió d’una negociació molt dura i exigent, per manca d’experiència en un acte d’irresponsabilitat i cap compromís amb tota la plantilla ha abandonat la taulaa de negociació, i així una altra vegada, deixa penjada les esperances de les treballadores i treballadores municipals.

Des de CCOO portem des de 2016 recopilant divergències econòmiques entre equips i serveis, reclamant les injustícies que fa aquest Ajuntament en matèria retributiva, volem parlar dels nivells senars i del reglament de funcionament de la VLT.

EXIGIM LA MATEIXA FEINA IGUAL SALARI!!!

Portem des d’octubre d’enguany assistint a les reunions de la Comissió de Valoració de Llocs de Treball, amb personal de diferents serveis per explicar la realitat que viuen i el perquè de les seves reivindicacions.

En el si de la Mesa General sembla que l’Ajuntament vol continuar mantenint aquestes injustícies i per aquest motiu els hi van fer arribar aquest document:

 “Sobre la base de les Comissions tècniques de la VLT on s’han contrastat les anàlisis que han fet tant els experts de l’administració com els de la part social, CCOO sol·licitem tractar en el si de la Mesa General les següents qüestions:

  • Revisió dels Complements Circumstancials inclosos en l’Acord regulador de condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona pels anys 2021-2024, els seus imports i els seus criteris d’aplicació analitzant dotació a dotació després de les incoherències detectades: Assignació a dotacions que no compleixen els requisits i no assignació a dotacions que els compleixen.
  • Creació, valoració i aplicació de nous Complements circumstancials.
  • Tractar els possibles horaris especials que apareixen a les respostes obtingudes en l’enquesta i la possible aplicació de complements circumstancials tan existents com a crear en cas de nocturnitats, festivitats, disponibilitat, entre altres.
  • Creació dels llocs de treball derivats de les especialitats de GUB i SPEIS.
  • Implantació del Grup B i el canvi de grups i subgrups de categories d’acord amb els criteris de titulació, formació i dificultat tècnica.
  • Delimitació de funcions diferents entre A2 i A1 o la possible equiparació salarial en el seu complement específic.
  • Revisió dels Complements específics de tots els llocs de treball seguint els criteris de dificultat tècnica, dedicació, responsabilitat, incompatibilitat, perillositat i penositat que no estiguin reconeguts amb Complements Circumstancials, prestant especial atenció als col·lectius feminitzats.
  • Revisió dels Complements de destinació segons els criteris d’especialització, responsabilitat, competència, comandament i complexitat.
  • Criteris d’aplicació dels complements d’atenció directa a aquells, sigui una atenció total o parcial de tots els grups de classificació.
  • Restauració dels llocs de treball basificats a causa de l’elevada taxa de temporalitat dels darrers anys.
  • Eliminació doble escala salarial creada pel SOM.

Bombers/es de Barcelona:

Des de l’Agrupació de Bombers de CCOO, demanem crear les següents figures dins la RLT que s’està negociant:

  1. Crear la figura bomber especialista, que agruparia diferents àmbits seguint criteris d’especialització, formació, reglament diferenciat i prova d’accés per formar-hi part. L’exemple a seguir son els GSABB, Brigada Submarinista, que ja existeix, i ampliar places a altres àmbits com són el Tècnic Sanitari, Conductor, Risc Químic, Rescat en alçada, etc. Aquesta figura també podria incloure els Assessors Especialistes, encara que sigui una dotació per especialitat
  2. Formalitzar la figura del coordinador de formació (ja existent): ara mateix, aquest lloc s’ocupa mitjançant l’oferta a través de l’Ordre del Servei i s’ha de presentar un currículum, un projecte i superar una entrevista, o sigui, te un procés selectiu. Aquesta figura té moltes funcions associades, coordina i autoritza pagaments a tercers, implica un trencament de jornada i una disponibilitat especial, i, ara mateix, no està reconeguda ni remunerada com cal.
  3. Crear el lloc de treball de Bomber 2ª activitat: Amb accés a partir de 57 anys, o tribunal mèdic intern (a desenvolupar), acomplint tasques dins d’un torn ordinari (telefonista, logística, conducció de vehicles de suport tècnic en serveis, …), o en suport organitzatiu (magatzem, formació, prevenció, …).
  4. Medicina del treball: Crear vacant de TS Medicina a SPCPEIS, imprescindible ara més que mai, per la inclusió de la feina de bomber per l’OMS com una “feina cancerígena”.
  5. Reclamem definir la plantilla, per tal de poder fer una bona previsió tant de personal de nou ingrés com de promocions internes.
  6. Reclamem tenir en consideració el personal que es veu obligat a fer funcions i tasques de categories superiors. Per tant, volem que es reconegui la mobilitat funcional, remunerant-la sempre que es produeixi.

Guàrdia Urbana de Barcelona:

Des de CCOO-GUB, sol·licitem que es desenvolupi la RLT, tenint en compte tots els llocs de treball singulars que han estat detectats pel nostre grup d’experts, en les Unitats Territorials així com les ESPECIALITATS de diferents unitats que formen la GUB.

Havent-se de realitzar una valoració individualitzada, assignant un valor econòmic a través del complement ESPECÍFIC, just, ponderat i concorde a la dedicació professional, disponibilitat, responsabilitat, perillositat, penúria, nocturnitat, festivitat, incompatibilitat així com l’especial dificultat tècnica.

Seguim treballant com fem sempre, al vostre costat, per aconseguir acabar amb les situacions injustes que vivim.

Les CCOO, No defallirem!

Hits: 183

INCREMENT D’1,5% AMB ENDARRERIMENTS DES DE L’1 DE GENER DE 2022

29 novembre, 2022

SIGNAT PER CCOO A L’ESTAT COM A PRIMER SINDICAT DE LA FUNCIÓ PÚBLICA

HEM COBRAT L’INCREMENT D’1,5% AMB ENDARRERIMENTS DES DE L’1 DE GENER DE 2022

Aquest increment se suma a l’aconseguit a l’Estat anteriorment, del 2%, que ja s’estava aplicant a les nostres taules salarials des de gener d’aquest any. 

Per tant, aquest any s’ha incrementat un 3,5% la nostra nómina. 

Aquest 3,5% es consolida a la nostra nómina i posteriorment al 2023, se sumaran als increments ja acordats a l’Estat del 2,5%+0,5% (depenent del PIB)+0,5% (depenent de l’IPC anual) i al 0,75% acordat al nostre Conveni per aquell any.

Pel 2024 hi haurà un increment del 2%+0,5% (depenent de l’IPC anual)+0,75% acordat al nostre Conveni.

SEGUIM CONQUERINT DRETS!!!

  • OFERTA PÚBLICA I PROMOCIÓ INTERNA
  • ULTIMES NOTÍCIES!!!
  • INTERPOSEM CONFLICTE COL·LECTIU PEL RECONEIXEMENT PLE DE L’ANTIGUITAT AL PERSONAL SUBROGAT DE L’IMHAB
  • Hem interposat una demanda de conflicte col·lectiu contra l’IMSS
  • HO TORNEM A FER!!!

Hits: 102

MIRA LA TEVA NÒMINA

29 novembre, 2022

El CONVENI DE LA VIDA incrementa la teva nòmina en el mes de novembre:

  • Hem cobrat l’increment d’1,5% amb endarreriments des de l’1 de gener de 2022 signat per CCOO a l’estat com a primer sindicat de la funció pública.
  • Hem cobrat les quantitats corresponents al Fons d’Acció Social previst al conveni.
  • El Pla de Pensions del conveni creix en 114,84 euros amb l’aportació del promotor tal com consta al conveni signat.
  • OFERTA PÚBLICA I PROMOCIÓ INTERNA
  • ULTIMES NOTÍCIES!!!
  • INTERPOSEM CONFLICTE COL·LECTIU PEL RECONEIXEMENT PLE DE L’ANTIGUITAT AL PERSONAL SUBROGAT DE L’IMHAB
  • Hem interposat una demanda de conflicte col·lectiu contra l’IMSS
  • HO TORNEM A FER!!!

Hits: 149

TRANQUIL·LITAT COMPANYES/S QUE SOM AQUÍ!!!

21 octubre, 2022

TRANQUIL·LITAT COMPANYES/S QUE SOM AQUÍ!!!

Com molts de [email protected] ja sabeu, l’equip de treball de CCOO portem mesos treballant la identificació de places d’estabilització per a poder incloure en aquest procés el major nombre de places possibles i després de molt d’esforç hem aconseguit:

– Estructures: Hem aconseguit que a més de 50 companyes/s que tenien contractes temporals i amb antiguitat suficient per a estabilitzar se’ls creï una plaça d’estructura i així puguin estabilitzar.

– Educació Escoles Bressol: Hem aconseguit passar de 462 places a poder estabilitzar 602.

– Professors de Música: Hem aconseguit passar de 30 places a estabilitzar a 70 incloent les jornades parcials i en règim funcionarial.

– Hem lluitat i treballat pel reconeixement de l’antiguitat i drets del personal subrogat i de l’indefinit no fixa.

– Analitzar col·lectiu a col·lectiu, i seguim …per a NO DEIXAR A NINGÚ ENRERE!!!

I penseu que després de tot aquest esforç, des de CCOO permetrem que les BASES D’ESTABILITZACIÓ us posin en risc? NOO!!

Les bases d’estabilització no estan tancades, la següent reunió serà el 24 d’octubre per això hem considerat que heu de saber que quan finalitzi la negociació us informarem de tots els detalls i convocarem una assemblea general per a poder explicar-vos el que sigui necessari sobre el procés, però tingueu clar que CCOO no signarà unes bases que no garanteixin:

– Legalitat: Igualtat, capacitat, mèrit i publicitat

– Estabilització: Possibilitats reals d’estabilització de la plantilla

– Seguretat: Contemplin una caiguda en bossa en cas de cessament

La proposta de CCOO és la següent:

CONCURS DE MÈRITS:

– Diferenciació de puntuació del personal municipal respecte a altres administracions.

– Assegurar que la quantitat de cursos i el mínim d’hores exigides s’ajustin a la realitat de cada categoria.

– En cas de força major justificada es tingui una segona oportunitat de poder fer la prova de català.

– No requerir proves mèdiques ni físiques al personal municipal (SPCPEIS)

CONCURS D’OPOSICIÓ ESPECIAL:

– Diferenciació de puntuació del personal municipal respecte a altres administracions

– Una única prova, cas pràctic tipus test on les preguntes no descomptin i no sigui eliminatori.

– En cas de força major justificada es tingui una segona oportunitat de poder fer la prova de català o del cas pràctic tipus test.

– Reducció de temari específic i compromís de fer tants casos pràctics tipus test com tipologies de personal a estabilitzar (màxim 10 temes).

– Proposta que la convocatòria de concurs d’oposició lliure (personal posterior al 01/01/2018) puguin beneficiar-se de la reducció de temari i poder fer la mateixa prova de cas pràctic que en el concurs d’oposició especial.

– No requerir proves mèdiques ni físiques al personal municipal (SPCPEIS)

CCOO no signarà unes bases d’estabilització si no van acompanyades d’una proposta de convocatòria de PROMOCIÓ INTERNA, amb el màxim de places possibles.

CALENDARI PREVIST:

  • Publicació de bases d’estabilització: Del el 15 de novembre al 1 de desembre.
  • Presentació de mèrits: Gener 2023
  • Proba cas pràctic tipus test: Octubre 2023.

CCOO SEMPRE AL VOSTRE COSTAT!!!

Hits: 270

Acord que incrementa un 9,8% el salari de cinc milions d’empleats i empleades

21 octubre, 2022

CCOO signa amb el Govern l’acord que incrementa un 9,8% el salari de cinc milions d’empleats i empleades del sector públic

L’Àrea Pública de CCOO, com a primer sindicat a l’àmbit de les Administracions Públiques, va signar ahir, 19 d’octubre, juntament amb el Govern i la UGT, l’Acord Marc per a una Administració del segle XXI, que recull millores substancials en les condicions laborals i salarials dels cinc milions d’empleats i empleades de les administracions públiques i del sector públic institucional, inclòs l’empresarial.

Entre aquestes, cal destacar un increment del 9,8% de les retribucions en tres anys (2022-2024), la jornada laboral de 35 hores setmanals, l’obligació del canvi normatiu per establir plans d’igualtat a totes les administracions públiques i la derogació retallades, com el de la supressió de la jubilació parcial per al personal funcionari.

Després d’un llarg i complicat procés de negociació, CCOO celebra avui la signatura de l’Acord Marc per a una Administració del segle XXI, per les millores substancials que suposaran en les condicions laborals i salarials del personal de les administracions públiques i el seu sector públic, entre elles la pujada salarial del 9,8% en tres anys (2022-2024).

Un increment en les retribucions que ve acompanyat a l’Acord per importants mesures de millora de les condicions de treball al sector públic, demandades per aquest sindicat en diferents mobilitzacions, destacant les concentracions de novembre de 2021 i la de milers de delegats i delegades passat 14 de juliol davant de les portes del Congrés.

L’acord recull, entre d’altres, les millores següents:

  • Increment salarial. Així, després de dos anys d’imposició unilateral dels increments salarials, la pressió i la mobilització de CCOO ha forçat el Govern a la via de l’acord salarial i ha contemplat un increment de les retribucions acumulat del 9,8 % en tres anys. S’aplicarà una clàusula de revisió salarial limitada per als exercicis 2023 i 2024, amb un 0,5% addicional consolidable, en cas que l’IPC harmonitzat acumulat des del 2022 superi els increments fixos pactats. Igualment, s’estableix un increment addicional del 0,5% vinculat al PIB nominal, els criteris del qual s’han de negociar amb les OOSS signants de l’acord. Per primera vegada es revisen a l’alça els salaris previstos en uns pressupostos generals de l’Estat, sumant-se un 1,5% addicional al 2% inicialment pressupostat el 2022, amb retroactivitat des de l’1 de gener i cobrant-se en una sola paga abans de final d’any.
  • Jornada laboral de 35 hores. S’eliminen les limitacions actuals perquè cada Administració Pública estableixi, prèvia negociació col·lectiva a la mesa o òrgan que correspongui, una jornada de 35 hores setmanals per al personal al seu servei i el del seu Sector Públic Institucional.
  • Classificació professional. Es considera culminada la disposició 3a del TREBEP, amb la plena aplicació de la classificació de personal al servei de les administracions públiques de l’article 76 del TREBEP. Es crea un grup de treball de l’Administració i sindicats signants de l’Acord perquè al llarg del 2023 s’implanti la classificació professional esmentada. Es manté l’apartat tercer de la disposició per a la promoció interna del C1 a l’A2.
  • Derogació de retallades i jubilació parcial. Definitiva eliminació de les mesures del RDL 20/2012 de 13 de juliol, i igualment la derogació de la supressió de la jubilació parcial per al personal funcionari.
  • Igualtat de gènere a les Administracions Públiques. Obligació del canvi normatiu per al desenvolupament i negociació dels plans d’Igualtat a totes les Administracions Públiques conforme a la Llei Orgànica 3/2007 de 22 de març per a la igualtat efectiva de dones i homes i RD de desenvolupament, així com per a la implantació de els protocols d’assetjament sexual i per raó de sexe.
  • Digitalització i diàleg social. Garantia d’atenció presencial, especialment a la població amb més dificultats digitals. Principi de simplificació i reducció de càrregues als processos de digitalització. Pla específic de digitalització a zones amb menor població i més dispersa. Itineraris formatius en matèria digital.
  • Atracció i retenció de talent. Recuperació d’ocupació pública perduda; rejoveniment de les plantilles; atenció de les demandes d’urgència en plantilles deficitàries; reducció de la temporalitat a l’ocupació pública; mobilitat interadministrativa; formació i divulgació a la ciutadania.
  • Extensió de les mesures previstes en aquest Acord al personal del sector públic institucional.
  • Mesures a aplicar a l’Administració General de l’Estat i al seu sector públic. Posada en marxa del teletreball; tramitació i negociació del contingut íntegre de llei de funció pública de l’Administració de l’Estat; reconeixement ple del dret a la negociació col·lectiva i actualització salarial del personal laboral al servei exterior (PLEX); actualització d’imports de despeses de desplaçament per prestació de servei; revisió del model organitzatiu i classificació de centres penitenciaris, nou protocol d’assetjament sexual i revisió del règim sancionador a l’AGE.
  • Creació duna Comissió de Seguiment entre l’Administració i els sindicats signants de l’Acord.

CCOO valora positivament aquest acord i continuarà treballant pel seu compliment íntegre, així com per la recuperació de la resta de matèries pendents, com la millora d’havers reguladors de classes passives, la indemnització per residència o l’aportació als plans de pensions públics, entre d’altres; i ho farà de manera immediata en la tramitació parlamentària dels pressupostos generals de l’Estat 2023 amb els diferents grups parlamentaris.

diptic-Acord-AP-102022-catBaixa

Hits: 137

NOVETATS || Valoració de Llocs de Treball (VLT)

20 juliol, 2022

L’administració ens han lliurat: El Manual de Valoració de Llocs de Treball (VLT) i l’Enquesta que s’ha de fer per detectar totes les discrepàncies que fa anys que reclamem.

MESA GENERAL 15 DE JULIOL 2022

A la Mesa General d’avui ens han lliurat:

  • El Manual de Valoració de Llocs de Treball (VLT).
  • L’Enquesta que s’ha de fer per detectar totes les discrepàncies que fa anys que reclamem.
  • La proposta de l’Ajuntament sobre els llocs que podran teletreballar i quins no.

Tant el manual com a l’enquesta s’han treballat a la Comissió de Valoració de Llocs de Treball.

CCOO valorem positivament la feina feta a la Comissió de la VLT.

Trobem molt important l’enquesta s’ha treballat molt. En aquesta enquesta s’ha de detectar les coses que fa anys que reclamem des de CCOO que no estan valorades; l’Administració està d’acord en el fet que l’enquesta sigui l’eina per poder detectar-les.

Posem en valor l’apartat final, obert, on GUB i SPCPEIS podran posar d’una vegada per totes les seves especialitats.

A l’acta de la Comissió de la VLT consta que poden posar les funcions no reconegudes i també al camp d’observacions.

En aquests camps els col·lectius no uniformats també podran posar tot el que no estigui consti a la seva fitxa de la Relació de Llocs de Treball i que considerin que s’ha de valorar.

Ens reservem el vot sobre el Manual i l’Enquesta, per a poder revisar el document del teletreball lliurat, l’hem de revisar bé i poder fer aportacions, els majors de 60 anys no consten i ens preocupa, ens ha arribat que s’està negant a aquest personal poder fer 3 dies i no 2.

Hem demanat les dades de les persones afectades (majors de 60 anys) perquè se li està denegant.

Continuarem defensant que tothom que ha pogut fer treball a distància pugui fer teletreball i que per qui no ha pogut es creïn les eines necessàries per poder fer-ne. S’ha ajornat la decisió a la Mesa General a la setmana que ve.

  • OFERTA PÚBLICA I PROMOCIÓ INTERNA
  • ULTIMES NOTÍCIES!!!
  • INTERPOSEM CONFLICTE COL·LECTIU PEL RECONEIXEMENT PLE DE L’ANTIGUITAT AL PERSONAL SUBROGAT DE L’IMHAB
  • Hem interposat una demanda de conflicte col·lectiu contra l’IMSS
  • HO TORNEM A FER!!!

Hits: 156

Footer

Subscriu-te al nostre butlletí!

Subscriu-te al nostre butlletí i rebràs tota la informació sindical que t'interessa.

Rebràs 1 correu setmanal amb tota l'actualitat sindical.

Contacta’ns!

Ens encantaria conèixer-te. Envia’ns un missatge i ens posarem en contacte amb tu al més aviat possible.

Secció sindical de CCOO a l’Ajuntament de Barcelona
Av. Francesc Cambó 17, 5a planta B. 08003 Barcelona

Correu electrònic: [email protected]
Telefòn: 93-301.88.67

Última Hora

  • OFERTA PÚBLICA I PROMOCIÓ INTERNA 20 març, 2023
  • ULTIMES NOTÍCIES!!! 17 març, 2023
  • INTERPOSEM CONFLICTE COL·LECTIU PEL RECONEIXEMENT PLE DE L’ANTIGUITAT AL PERSONAL SUBROGAT DE L’IMHAB 15 març, 2023

CCOO

Catalunya

Federació Serveis Ciutadania

Administració Local

FORMACIÓ

Formar·te

Fundació Paco Puerto

CONTACTE

Av. Francesc Cambó 17, 5a planta
08003 Barcelona
Tel. 93 301 88 67
Fax. 93 301 87 16
[email protected]
ajuntamentbarcelona.ccoo.cat

ON SOM

Agenda

No hi ha esdeveniments programats en aquest moment.

Gràcies per visitar-nos!

  • 502.702
  • 209.778

Sectors secció sindical

  • Ajuntament
  • Guàrdia Urbana
  • Bombers

Subscriu-te al nostre butlletí, ara!

Subscriu-te al nostre butlletí i rebràs tota la informació sindical que t'interessa.

Rebràs 1 correu setmanal amb tota l'actualitat sindical.
Política de privacitat Política de cookies

COMISSIONS OBRERES

Secció sindical CCOO a l'Ajuntament de Barcelona, All Rights Reserved

Garantim la teva privacitat
Este sitio web utilitza cookies para mejorar su experiencia. Si continua navegando, consideramos que Acepta - Accepta su uso. Más información

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la teva experiència. Si continues navegant, considerem que Acepta - Accepta el seu ús. Más información
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.