AFILIACIÓ

Bones raons per afiliar-se a CCOO

afiliacion

Ja som molts treballadors de Catalunya i Espanya afiliats a CCOO, però encara ens faltes tu!

Per afiliar-se cal que ens feu arribar el document adjunt (original)

(CLIQUEU AQUÍ) podeu portar-lo vosaltres o bé

donar-li a un dels nostres delegats/des sindicals.

Ens afiliem a CCOO perquè sabem que junts som més forts i perquè volem un sindicat nostre, independent de qualsevol poder econòmic o polític. CCOO és la primera força sindical perquè només ens pertany a nosaltres.

CCOO és la nostra garantia, la protecció que tenim perquè la direcció de l'empresa no ens imposi els seus interessos i decisions. Per fer complir i millorar els nostres drets recollits en els convenis col·lectius, les lleis i els acords socials.

CCOO és la nostra força. Amb cada nova persona que s'afilia a CCOO som més i tenim més força per negociar millors salaris i condicions de treball a través dels convenis col·lectius.

CCOO és el nostre suport. Davant els problemes laborals estar junts ens permet comptar amb el millor assessorament laboral i legal com afiliades i afiliats. Estar afiliats a CCOO ens ajuda a accedir a la formació professional, a fi de poder trobar o millorar el nostre treball.

CCOO és la nostra protecció també fora de l'empresa, perquè en ser el sindicat més important del país, és també la millor garantia per mantenir i millorar la protecció social: les pensions, la protecció per desocupació, els drets de les persones amb dependències, els serveis públics, transport,infraestructures...

CCOO està al nostre servei, i ens permet comptar amb importants avantatges com el gabinet jurídic, la cooperativa d'habitatge, descomptes en assegurances i en gran quantitat de serveis.

Tu guanyes, tots guanyem.

Quotes mensuals vigents

• Amb una quota d’afiliació de només 12 € mensuals formes part d’un col·lectiu que, al llarg dels anys ha esdevingut una gran família.

qr_img

L'afiliació a CCOO ens dóna dret a:

Assessorament sindical

Tot el que cal saber sobre el nostre conveni, salari, liquidació, contracte, horari ...

Gabinet jurídic i tècnic

Quan necessitem l'assistència d'un advocat / a o economista, el nostre Gabinet compta amb més de 50 professionals especialitzats i d'alt prestigi.

Formació i orientació professional

A CCOO podem obtenir formació gratuïta i d'alta qualitat accedint a una àmplia oferta de cursos a tot Catalunya. També disposem de assessorament per a la recerca de feina.

Assessorament per a immigrants i per treballar a Europa

Aprofitant els més de 25 anys d'experiència en mobilitat de treballadors del nostre Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE). CCOO ha ampliat el servei d'assessorament als nouvinguts amb un nou servei d'orientació i assessorament per a aquelles persones que volen anar a treballar a Europa, perquè ho facin en les millors condicions.

Assegurances

A partir d'un any d'afiliació a CCOO, tenim dret a una pòlissa gratuïta de 9.000 € en cas de mort per accident. Així mateix disposem de condicions especials per a contractar tot tipus d'assegurances a ATLANTIS, l'asseguradora social més important d'Europa. També comptem amb un pla associat de pensions.

Descomptes

En ser més de 150.000 persones afiliades, establim contractes de col·laboració amb empreses, professionals i comerços que ens permet tenir importants descomptes en serveis tan diversos com dentista, espectacles, roba o un cotxe.

Cultura

Reforçar la cultura com a creadora de pensament crític des d'un treball en xarxa i transversal, i defensar la participació en la vida cultural com un dret de ciutadania dels treballadors i treballadores. Entre els beneficis de ser afiliat o afiliada, pots gaudir de la cartellera mensual.

Deducció IRPF de la quota d'afiliació

Agencia tributaria

Agència Tributària L'Agència quota d'afiliació sindical a CCOO és una despesa que desgrava quan facis la declaració de la renda. Entre el 0% i el 35%, així ens ho marca la llei de l'IRPF.