Bones raons per afiliar-se a CCOO

PRIMERA FORÇA SINDICAL

Ens afiliem a CCOO perquè sabem que junts som més forts i perquè volem un sindicat nostre, independent de qualsevol poder econòmic o polític. CCOO és la primera força sindical perquè només ens pertany a nosaltres.

LA NOSTRA GARANTIA

La protecció que tenim perquè els polítics i l'alta direcció de l'Ajuntament de Barcelona no ens imposi els seus interessos i decisions. Per fer complir i millorar els nostres drets recollits als convenis col·lectius, les lleis i els acords socials.

L'AFILACIÓ ÉS LA NOSTRA FORÇA

Amb cada nova persona que s'afilia a CCOO som més i tenim més força per negociar millors salaris i condicions de treball a través dels convenis col·lectius.

EL NOSTRE SUPORT

Davant dels problemes laborals, estar junts ens permet comptar amb el millor assessorament laboral i legal com a afiliades i afiliats. Estar afiliats a CCOO ens ajuda a accedir a la formació professional, per poder trobar o millorar la nostra feina.

ÉS LA NOSTRA PROTECCIÓ

També fora de l'Ajuntament, perquè com que és el sindicat més important del país, és també la millor garantia per mantenir i millorar la protecció social: les pensions, la protecció per atur, els drets de les persones amb dependències, els serveis públics, el transport, les infraestructures...

AL NOSTRE SERVEI

Ens permet comptar amb importants avantatges com el Gabinet Tècnic Jurídic i els descomptes en assegurances i en gran quantitat de serveis.