Nova campanya de recollida de joguines i material escolar

recollida_joguines_xas_2016_Un any més la Xarxa d’Acció Solidària, de la que forma part CCOO de Catalunya, i l’Associació Sonrisas tornen a organitzar una campanya de recollida de joguines i de material escolar.

A Catalunya hi ha moltes families i infants que viuen en situacions precàries i amb risc d’exclusió social. Per això treballem amb un doble objectiu: que cap nen es quedi sense joguina i que tots tinguin accés al material escolar.

El material escolar, que la Xarxa d’Acció Solidària recull durant tot l’any s’entrega a escoles públiques que realitzen la socialització del material. Les joguines s’entreguen a l’Associació REIR que aquest any està muntant un espai maternoinfantil a l’Espai Espavila que està pensat per treballar amb famílies amb infants a càrrec de 0 a 3 anys. Necessiten catifes pel terra o estores nadó desmuntables (són aquelles peces que es munten per anar de quatre grapes), alguna cuineta, planxa o fireta (que no sigui massa petita per que no se la puguin empassar) per fer joc simbòlic, sonalls, jocs de fusta per fer encaixos, llibres de roba o plàstic, etc.

També podeu portar qualsevol altre tipus de joguines, noves o de segona mà en bon estat, sempre que no siguin sexistes o bèl·liques.

El material escolar necessari són llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, cinta adhesiva, quaderns, llibretes i altre material fungible.

La campanya dura entre el 18 de novembre i el 20 de desembre i els punts de recollida són els locals del sindicat.

Si teniu joguines o material gran que no cap a les caixes o teniu qualsevol dubte podeu enviar un mail a xarxaacciosolidaria@gmail.com o a sonrisasazules.barcelona@gmail.com

Feu clic per veure:
– el cartell de la campanya de recollida de joguines 2016
– el cartell de la campanya de recollida de joguines i material escolar 2016
– més informació a la web de la Xarxa d’Acció Solidària