EXIGIM UNA MESA GENERAL URGENT VOLEM PARLAR DEL RETORN D’EFECTIUS PRESENCIALMENT

EXIGIM UNA MESA GENERAL URGENT

VOLEM PARLAR DEL RETORN D’EFECTIUS PRESENCIALMENT

Un cop més des de la Secció Sindical de CCOO volem mostrar el nostre desacord per com s’està fent el retorn d’efectius a l’Ajuntament de Barcelona.

Ja hem dit diverses vegades que no s’ha negociat amb la part social els plans de restabliment, ho tornem a reiterar.

NO SE’NS ESTÀ INFORMAT DE QUAN HAN DE RETORNAR DEFINITIVAMENT ELS EFECTIUS, ENS ENTEREM PER LA PLANTILLA

NO S’HAN ESCOLTAT LES NOSTRES PROPOSTES

Estem en desacord, també, en com s’ha avaluat al personal que es troba en els grups de risc o vulnerables, en molts pocs casos s’ha considerat que hagin de tenir una adaptació del lloc de treball (per exemple treballant a distància) .

S’està dient que s’han de recuperar al final de la fase 3 quan aquesta fase a dia d’avui sabem que s’acaba diumenge 21 de juny. Per CCOO aquest personal hauria de continuar fent treball a distància.

El dia 5 de juny ja vam enviar un correu denunciant que l’Ajuntament no estava afavorint de veritat la conciliació familiar de la seva plantilla, de cara a la seva imatge pública avalen la conciliació però no prenen mesures perquè la seva plantilla pugui conciliar.

Les treballadores i treballadors que tenen fills/es o persones a càrrec no tenen el suport de les escoles o centres (estan tancats), les escoles bressol tenen limitació d’aforament i no accepten menors de 12 mesos. I no volen posar en risc a avis i avies per ser vulnerables. No tothom pot pagar un cangur 8h al dia.

A més, tampoc s’està adaptant l’horari per afavorir la conciliació com l’Ajuntament diu que s’ha de fer a les seves instruccions.

Un altre tema greu és el bloqueig que s’està fent al personal que vol passar a jornada complerta tenint una jornada reduïda per conciliació familiar, se’ls està responent que fins que no tornin a la feina presencial al 100% no la podran ampliar i això VULNERA L’ACORD DE CONDICIONS LABORALS.

Per tot l’exposat demanem que es convoqui una Mesa General de manera urgent per tractar tots aquests temes.

Subscriu-te al nostre butlletí i rebràs tota la informació sindical que t'interessa.

Rebràs 1 correu setmanal amb tota l'actualitat sindical.