• Este evento ha pasado.

3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical

7 noviembre 8 noviembre

Les 3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical, que organitza el Gabinet Tècnic-Jurídic de CCOO de Catalunya, se celebraran a la seu del sindicat a Barcelona, el 7 i 8 de novembre de 2019, amb el lema ‘La precarietat laboral en la nova normativa i jurisprudència social’. S’hi tractaran temes com la regulació de la desconnexió digital, l’adaptabilitat i previsibilitat de la jornada laboral, el dret de vaga, la problemàtica de les càmeres de seguretat i la geolocalització en les relacions laborals o el registre de jornada, entre d’altres. Les jornades jurídiques són gratuïtes. Per confirmar l’assistència, cal enviar un correu a l’adreça electrònica jornadesjuridiques@ccoo.cat i indicar nom, cognoms, DNI, adreça, codi postal, població, telèfon de contacte, adreça electrònica i professió.

Feu clic per veure: – el cartell de les 3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical (en català) – el cartell de les 3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical (en castellà) – el tríptic informatiu de les 3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical (en català) – el tríptic informatiu de les 3es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical (en castellà)