Clínicum ofereix una oferta exclusiva d’assistència sanitària per als afiliats de la fsc

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya i CLÍNICUM us ofereixen unes condicions exclusives en l’assegurança de salut CLÍNICUM PREMIUM.

Per una quota de 39,50 € al mes podeu gaudir d’una assistència sanitària completa sense copagament, amb cobertura dental i accés al Club CLINICUM, que comprèn medicina general, pediatria, diagnòstic, tractament, cirurgia, hospitalització, medicina preventiva, medicina natural, higiene dental, serveis franquiciats i descomptes en medicina estètica i osteopatia, entre d’altres.

Les parelles, els fills i les filles també poden beneficiar-se d’aquesta oferta, dins de les edats compreses entre els 0 i 59 anys.

També t’oferim la oferta Col·lectiu 3×1 on pots consultar tots els detalls aquí.

Per a informació i contractació adreceu-vos a igarzon@alertis.es  ALERTIS BROK CORREDURIA DE SEGUROS, S.L. Tel. 93 405 13 19.

La documentació necessària per a tramitar la vostra assegurança CLÍNICUM és la següent:

• Sol·licitud
  • Ordre de domiciliació bancària
  • DNI
  • Acreditació afiliació i cotització al sindicat

Us podeu descarregar l’acreditació d’afiliat a través d’aquest enllaç  o des de l’APP mòbil que us podeu descarregar fent clic aquí.

Per a qualsevol problema o aclariment podeu trucar al 93 431 27 65

veure arxiu