CCOO ofereix adequació de la quota d’afiliació a les persones que han perdut ingressos i també facilitats per a les noves afiliacions

La Comissió Executiva de CCOO de Catalunya va aprovar el 5 de maig, diverses mesures per a les persones afiliades amb pèrdua d’ingressos degut a la crisi del COVID-19. Les mesures contemplen reduccions temporals de la quota i l’accés als serveis jurídics i a l’assessorament amb preus reduïts per a les noves afiliacions amb ingressos inferiors als 14.000€ anuals.

El pla de quotes del sindicat ja s’adapta als ingressos de cada afiliat o afiliada amb diferents trams de quota segons els ingressos de la persona, però com a sindicat solidari volem oferir noves mesures per a les persones que s’han vist més perjudicades en aquesta situació de crisi.

Adequació de l’import de la quota per a les persones afiliades que han perdut ingressos per trobar-se en situació d’ERTO o per pèrdua del lloc de treball

VEURE LES MESURES PER A LES PERSONES AFILIADES