BENVINGUDA

Benvinguda de la Secretaria General

CCOO. La primera força sindical de l'Ajuntament de Barcelona

1382246_10201594022006738_1594929991_n-2

Us donem la benvinguda a la nostra Secció Sindical de l'Ajuntament de Barcelona, una Secció Sindical que compta amb un gran nombre d'afiliats i afiliades i que és el més votat en els processos d'eleccions sindicals.

Com a sindicat més representatiu de l'Ajuntament volem estar sempre al costat dels nostres companys i companyes i aconseguir ser més útils. Amb la voluntat d'estar presents en tots els àmbits de la comunicació, hem renovat recentment la nostra pàgina web, on podreu trobar tots els nostres comunicats i notícies d'interès.

Comissions Obreres s'obre al món amb aquesta pàgina web, per ser més a prop teu, utilitzant, com no podia ser d'altra manera, les noves tecnologies, les del present i les del futur.

Sigueu, doncs, benvinguts i benvingudes a la Secció Sindical de Comissions Obreres de l'Ajuntament de Barcelona, el vostre sindicat.

Maria Rosa Tomás Murcia.

Secretaria General de la Secció Sindical de CCOO de l'Ajuntament de Barcelona.

Avui en dia la missió de la nostra Secció Sindical és lluitar per la transformació social, la millora dels serveis a la ciutadania, la defensa i recuperació dels drets laborals perduts i la millora dels nous, mostrant oposició a qualsevol autoritarisme de l’administració. Com sindicat de Classe, des de la participació de la nostra afiliació, sempre tenint com a base els criteris d’igualtat, transparència en els processos i en la presa de decisions, fomentant la comunicació interna i externa, creiem en el que fem, volem recuperar el paper del sindicat i créixer en afiliació, transmetent il·lusió i generant confiança.