Activitats i actes amb motiu del 25 de novembre: Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

cartell_25n_contra_violencies_dones_18 de novembre de 17 a 19 hores.

Dins del XI Fòrum contra les violències de gènere la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya organitza el taller: Com intervenir per combatre la violència masclista a la feina.

25 de novembre

Activitats pròpies.

– Estarà penjada la pancarta: PROU violències masclistes, a la façana del sindicat.
– 12 h. Concentració a les portes de Via Laietana i lectura del manifest propi. Convocatòria per a tota la gent com en el minut de silenci.
– 16.30 h a 18,30 h. Acte – Taller – Xerrada: Els protocols contra l’assetjament sexual i l’assetjament per raó de sexe a les empreses
– Intervenen: Alba García, Neus Moreno i comptarem amb la experiència d’una empresa presentada per una delegada.

Presència en activitats externes:

– Participació amb contingent propi a la manifestació unitària del moviment feminista a les 19 h. Font de Canaletes de Barcelona.
– Participació a la concentració oficial de la Generalitat, Diputació i Ajuntament de Barcelona a la Pça. Sant Jaume. (L’any passat va ser a les 13 h.)

25n-manifiesto-catalan_001      cartell-mani-unitaria-125n2016-cartel-siempre